Vi tilbyr brukerstøtte pr. telfon i vår åpningstid (9.00 - 16.00) og pr. epost. Som regel vil henvendelser pr. telefon bli besvart umiddelbart og problemet løst der og da. I enkelte tilfeller må vi konferere med program-produsentene. Løsningen på problemet vil da normalt foreligge dagen etter. Vi anbefaler supporthenvendelse pr. epost. Du kan da med fordel vedlegge den filen du har problemer med. Epost- henvendelser i arbeidstiden vil normalt bli besvart i løpet av 2 timer. Henvendelser etter arbeidstid vil bli besvart innen kl. 10.00 neste dag.

For brukere som ikke har rett til fri support, fakturerer vi support pr. påbegynt halvtime etter gjeldende satser. Rett til fri support har nye formZ-kunder (i 3 mnd etter kjøp), de som har inngått supportavtale samt skoler og studenter som er våre kunder. Ta kontakt med oss for mer informasjon om supportbetingelser og supportavtaler.

Her henvender du deg for brukerstøtte:

Tips om formZ og svar på vanlige spørsmål: Klikk her.
Support-telefon DDD: 91382809
Support-epost DDD:
lars@ddd. no